0167 566 445

Onderhoud en service

Wilt u focussen op uw core business zonder zorgen over uw automatisering? Progmatic staat voor u klaar!

  • 24/7 bereikbaar voor uw automatiseringsproblemen
  • Proactief onderhoud en inspectie om stilstand te voorkomen
  • Hoog opgeleide servicemonteurs die alle facetten van de besturingssystemen beheersen
Direct contact opnemen
Progmatic Onderhoud 05 e1710193438642 Onderhoud en service

Al ruim 40 jaar expertise en ervaring

Enthousiaste klanten die al tientallen jaren voor Progmatic kiezen

100+ projecten per jaar

Servicemonteur

Continuïteit en beschikbaarheid

Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de besturingssystemen op peil blijft, is er goed onderhoud nodig. Zowel preventief als correctief.

Goed onderhoud betekent het uitvoeren van inspecties op regelmatige basis en indien nodig preventief correcties uitvoeren om problemen te voorkomen.

Helaas kan het gebeuren dat er toch problemen ontstaan die niet voorzien zijn. Hiervoor staat ons serviceteam 24/7 voor u klaar met de juiste tools om problemen op te kunnen sporen en indien mogelijk direct op te lossen.

Om de onderlinge verwachtingen vooraf duidelijk af te spreken bieden wij op maat gemaakte service- en onderhoudscontracten aan.

Direct contact opnemen of lees meer over ons

Wat vinden anderen van Progmatic?

Ons doel is om van elke klant een Progmatic-fan te maken. Hier zijn drie voorbeelden:

De expertise van Progmatic is ongeëvenaard. Ze zijn altijd bereikbaar en toegankelijk, en overtreffen consequent onze verwachtingen. Wat ons echt aanspreekt, is de geboden loyaliteit en het vertrouwen. Progmatic is niet alleen een dienstverlener maar een betrouwbare partner. We waarderen de uitstekende service en genieten van een succesvolle samenwerking.

Gerrit van Dijk - Directeur

Als business development en Technical manager van Maltha Glasrecycling heb ik het voorrecht gehad om nauw samen te werken met Progmatic en ik kan met volle overtuiging zeggen dat zij een buitengewone partner zijn. Progmatic heeft zich bewezen als een betrouwbare en professionele leverancier van technologische oplossingen voor onze recyclingfaciliteiten.

Hun toewijding aan het begrijpen van onze behoeften en het bieden van op maat gemaakte oplossingen heeft onze operationele processen aanzienlijk verbeterd. Van geautomatiseerde sorteerlijnen tot geavanceerde trackingsoftware, Progmatic heeft ons geholpen om onze efficiëntie te verhogen en onze milieu-impact te verminderen.

Wat Progmatic onderscheidt, is niet alleen hun technische expertise, maar ook hun uitstekende klantenservice. Ze zijn altijd beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden en bieden tijdige ondersteuning, zelfs na de implementatie van hun oplossingen. Dit niveau van betrokkenheid en ondersteuning heeft ons vertrouwen gegeven in hun vermogen om aan onze behoeften te voldoen en onze doelen te overtreffen.

Kortom, ik beveel Progmatic van harte aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige technologische oplossingen voor hun recyclingbedrijf. Hun expertise, toewijding en uitstekende service maken hen tot een waardevolle partner voor elke organisatie.

Lees meer
Danny Timmers - BE - Manager R&D

Na het eerste contact met Progmatic hebben we na wederzijds aftasten een klik gevonden en zijn we een langdurige relatie aangegaan. Deze relatie duurt inmiddels ruim 10 jaar. Gedurende de jaren hebben we de toegevoegde waarde van Progmatic voor Zeelandia gevonden. Van sparringpartner, adviseur tot projectsupport.

Van tekenwerk, storingsopvolging tot het bouwen van een totale procesautomatisering. Dit maakt Progmatic voor Zeelandia een prettige partner waar je op kunt bouwen en vertrouwen.

Lees meer
Rob van den Ouden - Manager Technical Department
Progmatic Onderhoud 09

Service Level Agreement (SLA)

Bij Progmatic zijn we toegewijd aan het leveren van betrouwbare en efficiënte onderhouds- en servicesupport voor uw installaties en machines. Ons SLA omvat een breed scala aan diensten, waaronder visuele inspectie van bekabeling, machine veiligheidscontroles en onderhoud van besturingskasten. Dit is speciaal ontworpen om uw bedrijfscontinuïteit te waarborgen. U kunt kiezen uit ons dienstenpakket om ervoor te zorgen dat u alleen investeert in wat essentieel is voor uw specifieke behoeften. Dit contract dekt gedetailleerd wat u kunt verwachten van Progmatic, evenals de uitsluitingen, om een helder en transparant partnerschap te garanderen.

Progmatic voert voorafgaand aan het servicecontract een grondige inventarisatie uit van uw installaties en machines. Dit initiatief stelt ons in staat om een duidelijk begrip te krijgen van uw specifieke situatie, waardoor we onze diensten nauwkeuriger kunnen afstemmen op uw behoeften. Het voordeel hiervan is tweeledig: het zorgt ervoor dat de serviceverlening maximaal relevant en effectief is, en helpt onverwachte problemen te voorkomen, waardoor uw bedrijfsprocessen soepeler verlopen. Deze proactieve benadering versterkt de betrouwbaarheid en efficiëntie van onze onderhouds- en supportservices, wat bijdraagt aan de optimalisatie van uw bedrijfscontinuïteit.

 

Direct contact opnemen of lees meer over ons

Veel gestelde vragen betreft service en onderhoud:

  • Bieden jullie onderhouds- en storingsdiensten aan?

    Absoluut, we bieden uitgebreide onderhoudsdiensten aan om ervoor te zorgen dat uw automatiseringssystemen en machines altijd optimaal en veilig blijven functioneren. Bovendien staan we 24/7 paraat om u te assisteren in geval van storingen.

  • Waarom zijn periodieke onderhoudswerkzaamheden belangrijk voor onze machines?

    Regelmatig onderhoud is cruciaal om de betrouwbaarheid, efficiëntie en veiligheid van automatiseringssystemen te waarborgen en ongeplande stilstand van uw machines te minimaliseren.

  • Hoe kan preventief onderhoud bijdragen aan kostenbesparing?

    Preventief onderhoud voorkomt ongeplande uitval, vermindert reparatiekosten en verlengt de levensduur van uw machines door proactief identificeren en oplossen van potentiële problemen.

  • Hoe snel kan Progmatic reageren op een storingsmelding?

    Ons toegewijde team servicemonteurs staat 24/7 voor u klaar, waardoor we snel en adequaat kunnen reageren om uw machinestilstand te minimaliseren.

  • Wat onderscheidt jullie van andere aanbieders op het gebied van nazorg?

    Onze nazorg is gefocust op proactieve maatregelen en continue optimalisatie om de betrouwbaarheid van uw installaties te kunnen waarborgen.

  • Welke voordelen biedt een op maat gemaakt servicecontract?

    Een op maat gemaakt servicecontract zorgt voor periodieke controles, wat de betrouwbaarheid van installaties aanzienlijk verbetert, en voor snelle acties in geval van een machinestilstand. Tevens wordt een op maat gemaakt servicecontract afgestemd op uw eisen en wensen.

  • Kan preventief onderhoud bijdragen aan het voorkomen van cybersecurity risico’s?

    Preventief onderhoud kan ook cybersecurity controles bevatten om de beveiliging van uw industriële systemen te waarborgen, up-to-date te houden en zo risico;s te minimaliseren.

  • Hoe kan ik een servicecontract afsluiten voor mijn industriële installaties?

    Neem eenvoudig contact met ons op via ons online formulier of telefonisch, en we bespreken graag de mogelijkheden voor een servicecontract dat aan uw behoeften voldoet.

Ontdek de kracht van Progmatic

Progmatic helpt bedrijven hun doelen te bereiken middels automatisering.

Over ons
hero img1

Vast contactpersoon = persoonlijke service

Aparte divisie voor kwaliteitsmanagement

One-time right approach = minimale stilstand